ErikL1 4 Postad 17 Maj , 2020 Någon som har handboken till Askeladden 585 freestyle? Gärna -1998 års version? Mercury 135 motorn har jag hittat manual till på nätet. Vill ha till själva båten. eller har tips om vart man kan få tag på den? onlineformat eller printad spelar ingen roll Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ErikL1 4 Postad 8 Juni , 2020 Jippi. Jag fick ritningar och elschema från Askeladden teknisk support. Vilken service! Verkar dock vara lite nyare modell än min 98a men ändå. Har även hittat Mercury motormanualer som pdf gratis online. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bonneville69 1 Postad 23 Oktober , 2020 Hej Erik Skulle du kunna dela med dig ? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
50sman 55 Postad 10 April , 2022 2020-06-08 vid 16:00 skrev ErikL1: Jippi. Jag fick ritningar och elschema från Askeladden teknisk support. Vilken service! Verkar dock vara lite nyare modell än min 98a men ändå. Har även hittat Mercury motormanualer som pdf gratis online. Hej. Till vilken address mailade du? Tackar. //T Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ErikL1 4 Postad 17 April , 2022 On 4/10/2022 at 3:55 PM, 50sman said: Hej. Till vilken address mailade du? Tackar. //T support@askeladden.no (Ledsen för sent svar) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
50sman 55 Postad 18 April , 2022 20 timmar sedan skrev ErikL1: support@askeladden.no (Ledsen för sent svar) Tack Erik. Ha en fortsatt schön helg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 18 April , 2022 Den där båten har jag haft. Askeladden 585 freestyle med Mercury 135hk 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 9 Maj , 2022 Du kanske har vår gamla båt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
50sman 55 Postad 11 Maj , 2022 Lite OT. Jag mailade och dagen efter hade jag "allt" som Askeladden kunde erbjuda i elektronisk dokumentväg som ritningar, manualer, broschurer. Superbra service. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ErikL1 4 Postad 18 Maj , 2022 On 5/9/2022 at 8:06 PM, Rolle85 said: Du kanske har vår gamla båt Har du kört in i en brygga och skadat avrunningshålet från ankaröådan i fören? Och täckt över skadan med ett stålbläck? 😉 Då kan det ev vara samma båt.. har precis upptäkt och lagat skadan 🙂 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 19 Maj , 2022 nä de måste kommit efter isåfall Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Livgardist 0 Postad 14 Juli , 2022 Jag fick idag svar från Askeladden att de inte har manualer till 585. Jag fick däremot en pdf med layout (bilagd). Är det någon som vill skicka en pdf på sin manual så skulle jag uppskatta det stort! ASK585E_ Appendix A.pdf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ErikL1 4 Postad 17 Juli , 2022 Det finns i alla fall norska manualer. Jag har sett fotostatkopior på några sidor. Men håller med, en bra scannad/fotad manual i pdf format hade varit toppen. Norsk helt ok. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser