Mackey 4 502 Postad 13 Maj , 2020 (redigerade) Nu snöar det i Stockholm så vi valde nog rätt att inte sticka ut med båten. Hur ser det ut i övriga landet? Hur ovanligt är detta snöfall? Jag brukar hävda att efter valborg kan man ta bort vinterdäcken. Redigerad 13 Maj , 2020 av Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gusvo085 111 Postad 13 Maj , 2020 Snöade i går kväll och i natt i Göteborg. Båten är nog inte bekymret (havet är 12 grader) men äppelträden som blommar tar stryk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
McLasse 706 Postad 13 Maj , 2020 I går snöade och haglade det i Nossebro (8 mil norr om Göteborg) och i Trollhättan haglade det. I båten i dag är det 18C under pressningen, också i Trollhättan. Det svänger fort. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dava 288 Postad 13 Maj , 2020 Här i Ängelholm var det 2 grader och ösregn. Inget snö. Men jag hörde på radion att det snöat längre in i Skåne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ruskpricken 215 Postad 13 Maj , 2020 Idag ond 13 maj 2020 snöade det på min brygga i Mälaren, SO om Hjulsta bro. BBBRRRRRrrrrrr...... usch å tvi. Men framåt eftermidan kom solen å det var molnfritt å vindstilla. Bättre. Även för en seglare. Visserligen är jag en ruskig prick men vill inte ha rusk för det. Fniss.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 837 Postad 13 Maj , 2020 Lokala regn och hagelbyar. Ibland duggregnar det också och i bland regnar det inte ett dugg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser