Joppe71 0 Postad 10 Maj , 2020 Har fått problem med min optimax 125. Den gick finfint i 30 till 40 minuter direkt efter sjösättning för att sedan gå ned i varv och sedan stannade den. Och nu startar den inte. Har någon förslag på vad som är fel och hur jag åtgärdar detta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Svenne69 0 Postad 30 Juni , 2020 Hur har det gått för dig med din Optimax? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
yamarin650 5 Postad 30 Juni , 2020 2020-05-10 vid 16:13 skrev Joppe71: Har fått problem med min optimax 125. Den gick finfint i 30 till 40 minuter direkt efter sjösättning för att sedan gå ned i varv och sedan stannade den. Och nu startar den inte. Har någon förslag på vad som är fel och hur jag åtgärdar detta. Som jag skrivit tidigare så händer det att bensinslangen från tanken släpper på insidan och det blir som små genomskinliga bitar som följer med in mot motorn och tillslut så ere stopp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Joppe71 0 Postad 1 Juli , 2020 Funkar perfekt nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser