Kane 974 Postad 12 Juni , 2020 Vad kostar Seapilot per år? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
coppertail 285 Postad 12 Juni , 2020 4 timmar sedan skrev Kane: Vad kostar Seapilot per år? 95:- om året på max 6 olika enheter. Jag prenumererar även på finska sjökort för 199:-/år då det händer att vi åker över till Åland ibland. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brunnsviken 295 Postad 12 Juni , 2020 Med tanke på vad Båtsportkort kostar så är 95 kr/år inte mycket. Vill minnas att priset var mycket högre när prenumerationsmodellen infördes. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
coppertail 285 Postad 12 Juni , 2020 9 minuter sedan skrev Brunnsviken: Med tanke på vad Båtsportkort kostar så är 95 kr/år inte mycket. Vill minnas att priset var mycket högre när prenumerationsmodellen infördes. Man kan ju köra premium för 400+ något per år också. Man får autorouting och lite till. Inget för mig dock. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brunnsviken 295 Postad 14 Juni , 2020 On 6/12/2020 at 10:32 PM, coppertail said: Man kan ju köra premium för 400+ något per år också. Man får autorouting och lite till. Inget för mig dock. Aha, okej, då har de infört fler prenumerationer än de hade på den tiden jag använde Seapilot. Den summan lät mer bekant och jag minns att jag blev sur över att jag skulle betala lika mycket per år som jag tidigare betalt för appen och kartor i engångsavgift. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 14 Juni , 2020 2 timmar sedan skrev Brunnsviken: Aha, okej, då har de infört fler prenumerationer än de hade på den tiden jag använde Seapilot. Den summan lät mer bekant och jag minns att jag blev sur över att jag skulle betala lika mycket per år som jag tidigare betalt för appen och kartor i engångsavgift. "merparten av våra användare var nöjda med detta, så att du känner dig missnöjd är bara att beklaga" Skrev den "anonyme" Det är tydligen inte bara jag som är missnöjd. ----------------------------------------------------------------------------------- Saxat från:http://lasselundell.se/navionics.html SEAPILOT Seapilot hade samma fulskarv. Ett mail från mej och skarven åtgärdades omgående. Seapilot, har inte "könstigheterna" som Navionics eller 88 Sea har Ställer mej tveksam till att det inte efter 1 mars 2014 går att uppdatera, utan är tvingad att teckna ett abonnemang med årsavgift. Har jag äldre kort men inga större ändringar har framkommit, vill jag bara uppdatera exv. vart 3dje år. Detta går inte längre. Minus för True Heading. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser