pseudonym 1 167 Postad 28 April , 2020 Då Henri Lloyd kursade för något år sedan så köpte Seasea upp deras lager av kläder. I butiken i Björlanda i Göteborg är de tokbilliga på seglarkläder . Uppe på andra våningen har de ett skapligt utbud av seglarkläder till riktigt bra priser, eller vad sägs om 80% avdrag på ett par vattentäta hängslebyxor? Jag betalade 298:- för ett par byxor som ursprungligen skulle kostat 2490:- men prissänkta till 1490:- och sedan 80% till på det. Googla på Henri Lloyd TP2 Shadow Salopette och jämför priserna. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 840 Postad 28 April , 2020 Tack för tipset, har dom herrjackor kvar på klädstången? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 28 April , 2020 12 minuter sedan skrev Georg_Ohm: Tack för tipset, har dom herrjackor kvar på klädstången? Japp, på övervåningen. Finns vita skjortor oxå för de som kör advokatjeep.😉 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 840 Postad 28 April , 2020 3 minuter sedan skrev pseudonym: Japp, på övervåningen. Finns vita skjortor oxå för de som kör advokatjeep.😉 Var det en gliring? Jag har sällan skjortor med mig ombord, men väl t-tröjor och sladdriga fleecetröjor.🤪 Hemma har jag en vit skjorta, med en svart och en vit slips att använda till de numera frekventa besöken i kyrkan när mina och goda vänners äldre släktingar droppar av en efter en. Men jag får väl ta på mig tweedkostymen och lufta MG’n ute på Hisingen då, till Björlanda. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 28 April , 2020 Just nu skrev Georg_Ohm: Var det en gliring? Jag har sällan skjortor med mig ombord, men väl t-tröjor och sladdriga fleecetröjor.🤪 Hemma har jag en vit skjorta, med en svart och en vit slips att använda till de numera frekventa besöken i kyrkan när mina och goda vänners äldre släktingar droppar av en efter en. Men jag får väl ta på mig tweedkostymen och lufta MG’n ute på Hisingen då, till Björlanda. MG, såpass ändå?👍 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 840 Postad 28 April , 2020 5 minuter sedan skrev pseudonym: MG, såpass ändå?👍 Inte min, men då jag gjort mycket jobb på den brukar den stå till förfogande. Om nu Mr Lucas är med på noterna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 28 April , 2020 1 minut sedan skrev Georg_Ohm: Inte min, men då jag gjort mycket jobb på den brukar den stå till förfogande. Om nu Mr Lucas är med på noterna. Lucas, mannen som uppfann mörkret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 840 Postad 28 April , 2020 10 minuter sedan skrev pseudonym: Lucas, mannen som uppfann mörkret. Och hade patentsökt glappkontakten och kortslutningen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dava 288 Postad 28 April , 2020 Det gäller bara den fysiska butiken antar jag? Synd, för jag hade behövt ett par sådana byxor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser