Gå till innehåll
lördag 21 september 2024
Gäst Marcus

Köpa Båt

Rekommendera Poster

Gäst Marcus

Hejsan. Nu är det så att jag går i båtköpar tankar :). Jag skulle vilja ha en båt som man kan fiska lite med (spö), dagsutflykter samt även åka fort :) Prisklassen är under 30.000 =) Alla tips bra som dåliga är välkommna :) /Marcus

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du skrev inte var du bor.. sjö el hav? Ryds bägge modeller Tumlaren och Hajen e bra, tycker jag.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Den tumlaren jag hade var inte någon höjdarbåt...kanske berodde på
för mycket hemmabygge i båten men billig var den 12000 med en fin 35 hk mercury motor.=) 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

 

Kolla blocket och begränsa sökningen till 30lapp, dock att åka fort för den summan blir svårt om du inte skall ha något riktigt gammalt, vilket kan bli dyrare ganska snart.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hallå! Vakna! Denna är införd 2005-06-25, tror Ni inte Marcus fortfarande letar efter båt. /mvh/Nitro

 

Senast ändrad av Nitro | 15 februari 2007 | 07:31

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

 

Jag gick på den själv, sitter ibland och skakar på huvudet och undrar varför folk tar upp gamla trådar. Tack Knoparn, skall skärpa mig...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var inget personligt. Och jag fick visst med ett inte som inte skulle varit med i textmassan. mvh/Nitro

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Känner jag Mackan rätt så kommer det ta ytterligare 2 år innan han kommer till skott.

Han är så sjukt velig att han går med olika skor på sig för han inte kan bestämma sig för vilket par han gillar bäst, han har faktiskt legat inne för det en gång.

Fortsätt ge Mackan tips på båtar ni.

 

/M

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...