rydsbat 2 Postad 13 April , 2020 Hej önskar tips på bra medel för att rengöra mina galondynor. Se bild tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Elegancej 24 Postad 13 April , 2020 Jag brukar använda Abnet med bra resultat, även Galltvål är en gammal hederlig klassiker. //Janne 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanPalmqvist 3 Postad 14 April , 2020 Jag använde 303 Multi-Surface Cleaner och en mjuk nagelborste, blev som nya. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
joelfrodin 86 Postad 14 April , 2020 Jag använde autosol, blev otroligt bra resultat. Vet inte man ska göra det säkert lite farligt på färgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
vega1959 109 Postad 17 April , 2020 Gamla galondynor som börjat bli hårda i ytan och därtill smutsiga och fläckiga, lätt fixat beställ nya. Det finns inget quick fix. Solen gör sitt och bryter ner galonets yta, den blir hård och tråkig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser