Elegancej 24 Postad 25 Mars , 2020 Hallå alla båtåkare därute, jag köpte mig en Jofa Winth 565 i höstas som jag tänkte fixa till lite bl.a. måla skrovet. Frågan är vet någon vad det är för färgkod på 555 och 565 en svag grön nyans, har någon en NCS eller RAL kod är jag tacksam eller vet vart man ska vända sig för att få tag på den. //Janne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 25 Mars , 2020 2 timmar sedan skrev Elegancej: Hallå alla båtåkare därute, jag köpte mig en Jofa Winth 565 i höstas som jag tänkte fixa till lite bl.a. måla skrovet. Frågan är vet någon vad det är för färgkod på 555 och 565 en svag grön nyans, har någon en NCS eller RAL kod är jag tacksam eller vet vart man ska vända sig för att få tag på den. //Janne Grattis till en trevlig båt. Tips att fixa stävstege. Perfekt att bada från fören å torka där istället för att klättra upp blöt i sittbrunnen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Elegancej 24 Postad 25 Mars , 2020 Stävstege finns ska bara monteras, problemet är bara att allt tar lite längre tid i år då jag varit sjukskriven i en ovanlig och besvärlig lungsjukdom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser