bajen 14 Postad 16 Mars , 2020 Hej, vore tacksam om någon Searaykännare kan hjälpa till med modelnamn och ca årsmodell på denna båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Faderullan 718 Postad 16 Mars , 2020 (redigerade) Ser ut att vara sådär 25 - 27 fot. Bildgooglade på Sea Ray 25, Sea Ray 26 och Sea Ray 27 och är den inte lik modellen Sea Ray Sundancer 27 och Sea Ray 268? Det var så lite så... Redigerad 16 Mars , 2020 av Faderullan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
superpin 35 Postad 16 Mars , 2020 Räknar mig inte som expert men som Sea Ray ägare så är man ju lite extra intresserad. Skulle säga att det är en 250 Sundancer från slutet av åttiotalet. Går säkert att hitta exakt modell på Searays hemsida, det finns ett modellarkiv om du kollar under Owners. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 17 Mars , 2020 Det är en Sea Ray Seville 21 Mid cabin Kompakt och praktisk båt för den som vill ha en liten båt men ändå få ett gäng sovplatser och toalett Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bajen 14 Postad 18 Mars , 2020 20 timmar sedan skrev Capitan: Det är en Sea Ray Seville 21 Mid cabin Kompakt och praktisk båt för den som vill ha en liten båt men ändå få ett gäng sovplatser och toalett Hej Captain, tack för ditt svar. Det stämmer kan jag se nu när jag mer specifikt kan göra en sökning. Trålade genom hela Searay Owners register över modeller från slutet av 70- talet utan att hitta nåt. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser