Markreg 0 Postad 8 Mars , 2020 (redigerade) Jag undrar vad det är för motor i min nya båt. Den är märkt ' Indenor' 'as 10 gu ' 563030 051'på motorblocket. Jag söker information och handbok. Tacksam för tips. Redigerad 8 Mars , 2020 av Markreg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 8 Mars , 2020 Vem vet? En bild på båt och motor kan göra hela skillnaden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 976 Postad 8 Mars , 2020 1 timme sedan skrev Markreg: Jag undrar vad det är för motor i min nya båt. Den är märkt ' Indenor' 'as 10 gu ' 563030 051'på motorblocket. Jag söker information och handbok. Tacksam för tips. Vad sa säljaren? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Faderullan 718 Postad 8 Mars , 2020 (redigerade) Indenor brukar vara Peugeot-motorer. Om det är en fyrcylindrig motor så är det den som på Volvo-språk heter Volvo Penta MD 21. Då är det samma motor som satt i legendariska Peugeot 404 på 1970-talet. På Peugeotspråk heter den XD- någonting beroende på cylindervolym. Härifrån får TS googla vidare :-) Redigerad 8 Mars , 2020 av Faderullan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Markreg 0 Postad 8 Mars , 2020 5 timmar sedan skrev pseudonym: Vem vet? En bild på båt och motor kan göra hela skillnaden. Jag försöker lägga upp bild på motor men det går inte för tung fil Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Markreg 0 Postad 8 Mars , 2020 4 timmar sedan skrev Faderullan: Indenor brukar vara Peugeot-motorer. Om det är en fyrcylindrig motor så är det den som på Volvo-språk heter Volvo Penta MD 21. Då är det samma motor som satt i legendariska Peugeot 404 på 1970-talet. På Peugeotspråk heter den XD- någonting beroende på cylindervolym. Härifrån får TS googla vidare :-) Tack! Den är fyrcylindrig. Då ska jag googla Volvo penta MD 21 Kuriosa är min första bil var en peugeot 104 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser