antee 0 Postad 21 Juni , 2005 Hej. Några förslag på midsommar fitande i mälaren?? //Ante Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Pocke Postad 21 Juni , 2005 Mariefred brukar vara populärt. Strängnäs har en klubbholme som det brukar kunna vara lite aktivitet på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guldsmeden 0 Postad 21 Juni , 2005 Hej, Sundbyholm eller Ängsö Kyrkviken naturhamn har vi varit några gånger, men det är inte så mycket hålligång där. Trevlig midsommar! :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antee 0 Postad 21 Juni , 2005 Gärna barn vänligt grabbarna är 3 och 5 Tack för dom förslagen jag fått men sundbyholm lite långt annars så är det jatte fint där. Jag har båten på norra björk fjärden.. Björk ö / birka var en tanke som jag hadde någon varit där en midssomar??? //Ante Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mats_Fredin 0 Postad 22 Juni , 2005 Trevligt ställe nära stockholm: Drottningholm, Fogelön, (mycket båtar, sopmaja, dass, fina klippor, skyddat läge) Nära Mariefred: Herrestaviken, (lite lugnare, skyddat läge, fin natur) Ha en trevlig midsommar!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freppen 0 Postad 22 Juni , 2005 själv tar man båten över till sommarstället och dansar lite runt stången och sen tar man några öl på de och sover över till dan efter då man tar båten hem igen.. Glad midsommar på er alla där ute!!! Mvh Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Jens Schöldström Postad 23 Juni , 2005 Jag har liksom Ante också ungar och är lite intresserad av Birka på midsommar. Är det någon som känner till om det är något midsommarfirande där? Eller om det i alla fall brukar vara andra barnfamiljer där vid midsommar. Man vill ju liksom inte vara enda båten där... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Pocke Postad 23 Juni , 2005 Jag har visserligen inte varit på Björkö just midsommarafton men däremot på midsommardagen. Men på midsommardagen var det förvånansvärt lite folk, tyvärr så vet jag inget om aktiviteterna på midsommarafton. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
permat 0 Postad 23 Juni , 2005 Södertäljes klubbholme Slandökalv är mysig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mats A Postad 23 Juni , 2005 Härjarö camping har midsommarfirande om jag kom ihåg rätt och det ligger nära Birka/Björkö finns väl oxå en gästhamn i nära anslutning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Jonas Postad 23 Juni , 2005 Hur är det med Slandö kalv? får man ligga där på midsommar utan att vara medlem (Kulbbholme). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antee 0 Postad 29 Juni , 2005 Hej det blev härjar ö med ett mycke gott resultat. //Ante :-tackar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser