Gäst rolf hansson Postad 30 Mars , 2003 tänkte sätta i en inombordare i en coronado gt,nån som har nåt bra förslag på vad ja ska ha för motor o drev ,funderat på nån b20 el liknande,men vet inte alls vad för drev ja ska ha? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst micke Postad 26 April , 2003 ett aq100b drev är inte helt fel, billigt och bra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Olle Postad 6 Maj , 2003 aq 100 med b21 insprutning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Crister Postad 8 Maj , 2003 Hej jag har ett 100 drev som jag kan sälja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MS Ronja 0 Postad 8 December , 2005 varför inte v8 :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 10 December , 2005 Hej brorsan säljer en aq 145a med 280 drev komplett med sköld och allt motorn är nyrenoverad har bara gått 50 timmar allt e bytt i den kanon motor 20000kr vid snabb affär skrik till om du e intresserad,han byter för att sätta i en 350 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
micma 0 Postad 16 Augusti , 2006 Hej , roligt att höra för jag håller på att sätta in ett 100 drev med b20 i en sådan båt och det ser ut att bli en bbra grej /Nicce Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maximarcus 8 Postad 16 Augusti , 2006 Jag tycker att Mercruiser Alpha One är ett trevligare drev, mindre och smidigare (och kanske lättare?). Finns ju en massa motorer till dem oxå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser