Lorelius 11 Postad 3 Februari , 2020 Hej! Tänkte prova att segla över till Ålands skärgård i sommar. Vad rekommenderar ni i den skärgården? Bästa hälsningar Emil Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
McLasse 706 Postad 3 Februari , 2020 (redigerade) 2 timmar sedan skrev Lorelius: Hej! Tänkte prova att segla över till Ålands skärgård i sommar. Vad rekommenderar ni i den skärgården? Bästa hälsningar Emil Jag har själv aldrig seglat till Åland då jag befinner mig på västkusten för det mesta. Här är en tidigare tråd med några förslag. Något att börja med i alla fall. Redigerad 3 Februari , 2020 av McLasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 477 Postad 3 Februari , 2020 (redigerade) Här finns en gammal tråd med mycket info. Här en googling på Åland i Maringuiden. Redigerad 3 Februari , 2020 av Mackey Länken funkade inte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lorelius 11 Postad 4 Februari , 2020 Tusen tack för svar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 974 Postad 29 Mars , 2020 Läget just nu, håll er borta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 30 Mars , 2020 9 timmar sedan skrev Kane: Läget just nu, håll er borta Hela världen är uppochner, det liknar mest ett världskrig.😧 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LonelyBird 154 Postad 30 Mars , 2020 Här är officiella hamnar: http://www.vierassatamat.fi/se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser