Rikard87 0 Postad 26 Januari , 2020 Hej! Har precis köpt en Yamarin 4730 och har försökt få tag på dynor till den helt utan resultat. Inte ens Yamarins återförsäljare kan hjälpa mig. Jag undrar därför om någon har måtten på dynorna/sittplatserna så jag kan sy upp dynor inför säsongen. Då min står vinterförvarad på marina kan jag inte mäta själv. Vore väldigt tacksam om någon sitter på måtten! Tack på förhand! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 510 Postad 26 Januari , 2020 Hej och välkommen till MG! Dynorna på 4730 är väl inte rektangulära så det lär ju vara svårt att ange mått i cm. Bäst är väl om du hittar någon ägare som kan malla sina. Du hittar ett flertal ägare, några tidigare och kanske några nuvarande, här. Testa att maila dem och fråga (snällt). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard87 0 Postad 27 Januari , 2020 Tack @ChristerN! Jag ska ställa frågan där. Tusen tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser