Boko57 4 Postad 19 Januari , 2020 Se bilder. Jag ska göra en ny instrumentbräda till min Flipper 700. Men hur får jag av ratt fästet från axeln?? Är det gängat på eller är det lås ringen jag ska ta bort? Tips mottages tacksamt!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 565 Postad 19 Januari , 2020 (redigerade) Se ju ut som en låsting därunder. Kan det vara det som håller ihop det hela? PS Läste slarvigt. 😳 Testa vad som händer om du tar bort låsringen Redigerad 19 Januari , 2020 av ChristerN Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
micke_102 58 Postad 20 Januari , 2020 Navet sitter på en kona och med krysskil. Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boko57 4 Postad 20 Januari , 2020 Det verkar stämma för jag såg faktiskt en kil på andra sidan. Behöver jag en avdragare för att få av navet eller hur ska jag göra? Håller på att tillverka en ny instrumentbräda så jag behöver få av navet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelis 679 Postad 20 Januari , 2020 Avdragare med tre armar och sätt klorna långt in mot axeln. Om du använder svagare partier på navet så finns risken att det går sönder. Sådana där nav kan sitta satan om man har otur. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser