Jorgen01 473 Postad 17 Januari , 2020 Finns en Flipper 575 på Blocket (Västerås). Foton som gör båten lättsåld? Helt fantastiskt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dava 288 Postad 17 Januari , 2020 Ganska fin bild den första. Bra vitbalans.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 976 Postad 17 Januari , 2020 En bild säger mer än 1000 ord....😎 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tugge 251 Postad 17 Januari , 2020 Känns som någon vill göra reklam för en annons? Förstår inte riktigt om du är ironisk eller vad du vill ha svar på. . En båt som står inpackad i en press dessutom skitig. Värdelösa bilder skulle jag säga Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dava 288 Postad 17 Januari , 2020 Det känns väl bra att den är inpackad. Jag ser bara potential Lite dyrt dock... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tugge 251 Postad 17 Januari , 2020 Men den är ju skitig invändigt är den oservad inte konserverad? Om man inte orkat bry sig att städa när man tar bilder orkar man förmodligen inte sköta efter båten som tex byta olja heller. är min tanke. Och Man vill ju se vad man köper. Skulle aldrig lägga ut sådana bilder. Och skulle aldrig ens läsa annonsen efter sett bilderna. Om inte priset är 50% av marknadspriset. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jorgen01 473 Postad 17 Januari , 2020 Vill man sälja en båt är det här ett avskräckande exempel på hur man inte skall saluföra om man vill ha skapligt betalt. Det är ganska vanligt att man visar båtar i detta tillstånd, kanske inte med pressening på men skitiga. Varför? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tugge 251 Postad 17 Januari , 2020 Ååå vad fin båt, den vill jag köpa trotts att den tvättades senast 2012 -Polering...? nää det är ju plastbåt, det är ju underhållsfritt 🤣🤣 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jorgen01 473 Postad 17 Januari , 2020 Finns alltid någon här som kanske lär sig något och som kanske har tänkt att sälja sin båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tugge 251 Postad 17 Januari , 2020 4 minuter sedan skrev Jorgen01: Finns alltid någon här som kanske lär sig något och som kanske har tänkt att sälja sin båt. Förhoppningsvis 😁 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jorgen01 473 Postad 17 Januari , 2020 Det måste vara en plojannons. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gundj 207 Postad 17 Januari , 2020 Så skulle jag göra min annons om frugan försökte få mig att sälja något jag vill behålla, för husfridens skull. - Nää lilla gumman, inte ett enda svar, måste nog tyvärr behålla den ett tag till marknaden är mogen. 1 3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 17 Januari , 2020 4 timmar sedan skrev tugge: Om man inte orkat bry sig att städa när man tar bilder orkar man förmodligen inte sköta efter båten som tex byta olja heller. är min tanke. Så är det nog. Eller som när man tittar på en båt och det ligger höstlöv under durken. Förra årets. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
syd- 33 Postad 20 Maj , 2020 Här är en lite annorlunda båtannons. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
McLasse 706 Postad 20 Maj , 2020 (redigerade) 1 timme sedan skrev syd-: Här är en lite annorlunda båtannons. Om socialgrupp 3-hytten: "Här får man ligga på varandra, fast inte på ett mysigt sätt." "Det här är bra om det kommer en knivmördare ombord på båten..." Helt fantastiskt underbar säljvideo! Redigerad 20 Maj , 2020 av McLasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser