Gäst Wille Postad 20 Juni , 2005 Önskar Wille:-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Larsson Postad 20 Juni , 2005 Ingen som ska fira midsommar i Öregrund? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maddis 0 Postad 21 Juni , 2005 Tack detsamma! Hoppas på ett riktigt fint båtväder oxå... Maddis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 22 Juni , 2005 Önskar eder oxå en trevlig midsommar till sjöss. MVH Albin PS/ Blir ni för fulla använd flytväst /DS :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 23 Juni , 2005 Det samma på er alla som redan skrivit i denna linan och er som bra tittar. Dratta bara inte i sjön för det är väl dit ni är på väg att bege er./Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 23 Juni , 2005 Tack det samma och trevlig midsommar på er alla. Själv blir jag på land. Båten är ute och seglar själv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 23 Juni , 2005 Själv???-) Nog för att jag har autopilot på min, men den klarar inte att kasta loss själv.;-) Trevlig midsommar Bosse. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser