eriwah-0 4 Postad 13 December , 2019 Hej, jag är ny här. Jag har en uttern 6300. Motorfästet i plywood verkar ha gjort sitt och jag tänkte byta det. Har ni några tips på vilket material som tål väta bäst? Fästet kommer bli ganska tjockt. Ca 50-60mm. finns det någon som sitter på en mall hur fästet ser ut? mvh, Erik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dancingviking 0 Postad 10 Maj , 2020 Har samma problem. Har gammalt motorfäste som mall, tänkte en göra i tryckimpregnerat virke, eller teak. Teak är ju dyrare och svårare med att hitta tjockleken... Var i Sverige finns du? Telnummer? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M__G 320 Postad 11 Maj , 2020 Brukar man inte göra sådana fästen av marinplywood? Men gissar bara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
eriwah-0 4 Postad 11 Maj , 2020 Jo det verkar så. Jag tycker det borde kunna göras i något mer permanent material. Ett polyuretanblock skulle funka. Jag behöver ett tjockare fäste då motorkåpan tar i annars vid tilt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser