Brian2019 1 Postad 10 November , 2019 Hej. Söker efter vagnsbult M14 till skölden mot akterspegeln, finns hos Drevdelar.se 250kr/st. känns rätt dyrt.! Funkar det inte lika bra med sexkant/stor bricka.! 20kr/st. + oring. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
coppertail 285 Postad 10 November , 2019 Närmaste bygg eller järnhandel? Jag kan annars fixa det åt dig och lägga i Volvo Penta påsar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikflink 806 Postad 10 November , 2019 7 timmar sedan skrev Brian2019: Hej. Söker efter vagnsbult M14 till skölden mot akterspegeln, finns hos Drevdelar.se 250kr/st. känns rätt dyrt.! Funkar det inte lika bra med sexkant/stor bricka.! 20kr/st. + oring. Köpte mina hos Siverts Skruv i Västberga för längesedan när jag hade en båt med 270 drev. Det är inte M14 så du vet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brian2019 1 Postad 11 November , 2019 17 timmar sedan skrev patrikflink: Köpte mina hos Siverts Skruv i Västberga för längesedan när jag hade en båt med 270 drev. Det är inte M14 så du vet. Nej men den passar väldigt bra. annars är det väl UNC 1/2"x102. Tack för hjälpen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kronvik 167 Postad 9 December , 2019 Torde väl egentligen vara UNC 1/2"-13 x 4" Uj-uj, man kan väl inte blanda tum och millimeter på samma bult Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guestsson 487 Postad 10 December , 2019 Äldre tråd i samma ämne: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikflink 806 Postad 10 December , 2019 3 timmar sedan skrev guestsson: Äldre tråd i samma ämne: Ja just det, var ett tag sedan. Vart iallafall rostfritt hos Siverts Skruv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser