queenmia 0 Postad 31 Oktober , 2019 Hej, jag har köpt en häftig motorbåt men vet inte vad det är för tillverkare och modell. Någon som har en aning? Tack för er hjälp! Se tre bilder jag skickar med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lintott 1 945 Postad 1 November , 2019 14 timmar sedan skrev queenmia: Hej, jag har köpt en häftig motorbåt men vet inte vad det är för tillverkare och modell. Någon som har en aning? Tack för er hjälp! - - - Det där är ingen häftig motorbåt, det är värre än så. Det är en riktigt häftig racerbåt som nog använts för att köra tävling med. Föraren framtill o navigatören bakom med interkom emellan. Leta upp någon sida för racerbåts-/tävlingsintresserade. Där finns nog bättre koll på vad det är för båt. PS: Välkommen till Maringuiden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
queenmia 0 Postad 1 November , 2019 6 timmar sedan skrev Lintott: Det där är ingen häftig motorbåt, det är värre än så. Det är en riktigt häftig racerbåt som nog använts för att köra tävling med. Föraren framtill o navigatören bakom med interkom emellan. Leta upp någon sida för racerbåts-/tävlingsintresserade. Där finns nog bättre koll på vad det är för båt. PS: Välkommen till Maringuiden. Haha, det var ju kul att höra! Jag får gå in på nåt forum för mer info. Tack för info! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tugge 251 Postad 2 November , 2019 Kolla inne på http://www.boatlife.se/ om någon vet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MinbusNimbus 91 Postad 3 November , 2019 Ball båt. Och mer bilsäten i båtar NU 🙂 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
queenmia 0 Postad 3 November , 2019 8 timmar sedan skrev MinbusNimbus: Ball båt. Och mer bilsäten i båtar NU 🙂 Haha, ja eller hur! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roglin1 0 Postad 12 November , 2019 Kolla Jofa 500 Sport. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
queenmia 0 Postad 12 November , 2019 1 timme sedan skrev Roglin1: Kolla Jofa 500 Sport. Hej och tack! Det ser precis ut som min. Här ska googlas! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser