StyrmanKarlsson 175 Postad 30 Oktober , 2019 (redigerade) Min batterimonitor ser ut såhär när belysningen är på. Se övre hörnen. Utan belysning ser displayen helt normal ut. Skuggningarna, eller vad man skall kalla det, ser i princip symetriska ut. Vad säger ni som har BM1'or, är det normalt? Redigerad 30 Oktober , 2019 av StyrmanKarlsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gusten1 26 Postad 30 Oktober , 2019 Ser inte så ut på min. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rpetersson 4 Postad 1 November , 2019 Även jag har "hundöron" / skuggningar på min BM1. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SkeppOhoy 48 Postad 1 November , 2019 Yes, normalt förmodligen. Såg likadant ut på en youtube video. Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lintott 1 907 Postad 1 November , 2019 Jag hade garantireklamerat den och väntat på vad generalagenten ger för svar.... Visst går det att leva med men det verkar inte riktigt att ha sådana hundöron... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LonelyBird 154 Postad 2 November , 2019 Det är nog normalt. Flera jag sett har dessa hundöron om inte alla. Det har inte stört mig så mycket att jag memoriserat det. HÄR har du en video med samma syndrom... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StyrmanKarlsson 175 Postad 2 November , 2019 Tack för all input. Jag stör mig inte direkt på dessa hundöron, det är väl mest att jag inte vill att det skall vara början på att displayen pajar. Eftersom det tycks vara vanligt så är det nog ingen större fara men ett mail till butiken eller importören kan man ju skicka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 474 Postad 3 November , 2019 (redigerade) Påtala felet tycker jag absolut du ska göra. Det uppskattas säkert av säljaren och framför allt av tillverkaren som kan rätta till det framöver. Som jag ser det har du två rimliga möjligheter enl. Konsumetköplagen. Byta ut produkten mot en ny. Få ersättning (skadestånd) för felet och leva med det. Sedan kan man ju strunta helt i det också, men då blir felet inte åtgärdat och kommande köpare får samma hundöron som du har. Redigerad 3 November , 2019 av Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StyrmanKarlsson 175 Postad 3 November , 2019 1 timme sedan skrev Mackey: Sedan kan man ju strunta helt i det också, men då blir felet inte åtgärdat och kommande köpare får samma hundöron som du har. Ja, du har helt rätt i det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Makro 1 209 Postad 3 November , 2019 Även vi hade samma defekt på displayen i vår förra båt och då var den inte mer än två år gammal. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser