Dadid 19 Postad 26 Oktober , 2019 Fann korrosion på gasledningarna på ugnens baksida. Vart vänder jag mig med detta, gärna i Stockholmsområdet? eller är det bara skrotning som återstår? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 193 Postad 26 Oktober , 2019 Jag hade börjat här, http://www.fogas.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dadid 19 Postad 26 Oktober , 2019 Tack. Började faktiskt med ett mail dit. Får se om de återkommer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wergis 144 Postad 30 Oktober , 2019 Fogas löser det säkert om du åker dit. De är mycket proffsiga. Men rost?? Vad är röret gjort av? Är det ett alvarligt angrepp? Jag tycker att du skall dra på lite smärgelduk och kolla noga innan du lägger ned pengar. Behöver ju inte vara ett bekymmer? // Mats W Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dadid 19 Postad 30 Oktober , 2019 Tack för återkoppling. Kikar lite noggrannare nästa gång jag besöker båten som ligger 60 mil bort. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser