daniel1143 2 Postad 19 Oktober , 2019 (redigerade) Hejsan skulle kolla oljan i dag på min md 11och upptäckte att det var geggit under oljelocket, kollade då oljestickan och oljan i motorn det såg hur bra ut som helst, motorn är lättstartad och går jämt och fint, dock ryker den lite vitt, har bara varit ute kortare runder med den så jag vet inte om den vita röken försvinner när den blivit riktigt varm Redigerad 19 Oktober , 2019 av daniel1143 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 974 Postad 19 Oktober , 2019 Om man bara kör kortare stunder med motorer kan det problemet uppstå även med friska motorer. Löses med en rejäl längre varmkörning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
daniel1143 2 Postad 19 Oktober , 2019 (redigerade) Kan du förklara för mig varför det kan bli så Redigerad 19 Oktober , 2019 av daniel1143 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frans73 8 Postad 19 Oktober , 2019 kondens i motorn som endast en längre varmkörning får bort Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser