Funskorpion 0 Postad 12 Oktober , 2019 Hej Efter grundstöttning var jag tvunget att borra några hål genom plasten in mot blyet för att dränera ut vattnet. Kanske 5 cm djup med 10 mm diameter. Med vad ska jag täta dessa hål innan jag plaster över skadan i sin helhet ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StyrmanKarlsson 175 Postad 12 Oktober , 2019 Om du plastar över behövs väl ingen ytterligare tätning tänker jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Funskorpion 0 Postad 13 Oktober , 2019 18 timmar sedan skrev Funskorpion: Hej Efter grundstöttning var jag tvunget att borra några hål genom plasten in mot blyet för att dränera ut vattnet. Kanske 5 cm djup med 10 mm diameter. Med vad ska jag täta dessa hål innan jag plaster över skadan i sin helhet ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wergis 146 Postad 17 Oktober , 2019 Om du har borrat i vanlig glasfiber så är det Epoxy-spackel som gäller. Blir hårt och sitter kanon mot bef glasfiber. // Mats W Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MarkusF 53 Postad 17 Oktober , 2019 Du skulle kunna sätta en bit kork, och låta bli att plasta. Då kan du dränera varje vinter. Skulle det fungera, tro? Det är ju ett vanligt sätt när det gäller dyvikor på i alla fall träbåtar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Funskorpion 0 Postad 17 Oktober , 2019 Tack för tippset. Men det är dränering efter en grundstöttning som måste plastas över. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser