dondon 0 Postad 19 Juni , 2005 Hej. Jag har en liten sportbåt med en Johnsson 60 hp vro -86 som går bra. 35 knop. Är det någon som vet på ett ungefär vad en sådan ska dra i soppa? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Jocke Postad 19 Juni , 2005 Det borde du veta ...det är ju du som har den !!! Otrooolig fråga ! Nästa fråga blir väl: om någon vet om dina skor skavern ! Höj ribban . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dondon 0 Postad 19 Juni , 2005 jag har ju precis köpt den... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst jocke Postad 19 Juni , 2005 Och ?? - va e problemet ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst jocke Postad 19 Juni , 2005 Har du köpt en gammal skitbåt , och har inte råd å tanka ... eller ......... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst plotter Postad 20 Juni , 2005 Det finns fler som bör höja ribban... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pebc 0 Postad 20 Juni , 2005 Jocke! Hur kan man vara så omogen??? -Har han inte rätt att veta vad en sådan båt BÖR dra i soppa? -Jocke bör söka sig till andra oseriösa sidor istället, för någon båtägare är han definitivt inte!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 20 Juni , 2005 Slå en signal till någon som säljer Johnsson motorer, dom kan säkert ge dig en fingervisning iallafal...så vet du ju ungefärligt... Lycka till med nya båten Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dondon 0 Postad 20 Juni , 2005 Tack Peo! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Havskatt 18 Postad 22 Juni , 2005 Runt 1 liter/distans brukar vara ett bra värde att utgå ifrån på en utombordare i din storlek. Min Mariner-2004 75hk drar ganska precis 1 l/distans blandad körning (fullgas ibland, trolling ibland, mycket folk i båten ibland ja du vet.) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dondon 0 Postad 24 Juni , 2005 Tack katten. Det är ungefär vad båtmotorfirman säger också. Ska mäta upp ordentligt för jag tror att jag ligger på det dubbla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser