mikaojje 57 Postad 19 September , 2019 Hej Alla Min offeranod till genomföring kylvattenintag för AC eller Generator på min Sea Ray 290 - 1998 är sopslut. Någon som kan leda mig i rätt riktning där ja kan hitta något som passar? MVH Mikaojje Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
berkan 4 Postad 19 September , 2019 Prova denna firma! NOBLESS MARIN AB Nobless Marin AB Sundstabacken 2 120 30 Stockholm Telefon 08 - 522 79 200 info@searay.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mikaojje 57 Postad 19 September , 2019 Hej Har mailat dem, tack! Hittade en på deras hemsida till Sea ray för 925 kr. Men skulle vara otroligt om de är den, verkar alldeles för stor. https://www.noblessmarin.se/sv/articles/2.570.1503/sea-ray-reservdel-anod-skrov Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mikaojje 57 Postad 19 September , 2019 Fick svar; "inget vi har" Hmm, mer förslag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lintott 1 924 Postad 19 September , 2019 Du får väl "anpassa" någon standardanod avsedd för annat ändamål. Det viktigaste är ju att få till en bra förbindning mellan zink-kroppen o vattenintaget. Några exempel på vad som skulle kunna användas: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mikaojje 57 Postad 19 September , 2019 Ja, de var plan 2, tänkte se om ja kunde hitta rätt först 😀 men som du säger så lär de bli något sådant! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser