Dadid 19 Postad 18 September , 2019 Beslagen till kyl etc är synnerligen slitna och flera har tappat kopplingen till själva lyftöglan. Behöver finna nya med rätt mått 30x40 mm med skarpa hörn. Har googlat och kollat de marinhandlare jag känner till utan framgång. Behöver 3 st. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 18 September , 2019 De med rundade hörn är lite större, lätt att fräs ur med en handöverfräs. 10 mm fräs om jag minns rätt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 19 September , 2019 När vi är inne på durkbeslag. Finns inte den här typen längre dvs med låsning? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gryningsrad 6 Postad 19 September , 2019 Jag har turen att bo nära Specialbeslag AB i Göteborg, men hemsidan är rätt bra också... https://www.specialbeslag.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 20 September , 2019 De har mycket men inte durkbeslag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser