nato 0 Postad 18 Juni , 2005 Hej på er alla. Hoppas att ni har motorer som funkar. Själv så har jag en Johnsson 65Hk modell äldre. jag är tvungen att choken i för att den ska ha någon så när stadig gång. Så fort man trycker in choken så går motorn skit dåligt. Vad ska jag göra . Man har ju inte råd att köra med choken i.... Ps den ryker och låter mycket mera denna säsong. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ses1 0 Postad 18 Juni , 2005 Har du gjort service? Om, plocka isär förgasaren och gör rent. Tänk på att aldrig göra mer än en förändring i taget, annars vet du inte vad som var felet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chenan 0 Postad 19 Juni , 2005 Det låter som det är skit i förgasaren. Kommer ihåg en kompis som hade en gammal Suzuki K50 moppe från 80talet han hade precis samma problem med den, fick alltid köra med choken ute...vi rengjorde förgasaren och sedan fungerade den perfekt igen Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fiskarn 0 Postad 20 Juni , 2005 Skit motor.. kan inte låta bli att kommentera.. tror man blir rätt flasig i arslet efter att ha skitit en motor... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser