Guding 11 Postad 8 Augusti , 2019 Någon som kör Suzuki SDS diagnostik? Vad jag förstår så är det ett "standard" KKL-interface och såna har jag redan ett par stycken från att ha fixat med bilar, men var kan man få tag i mjukvaran? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
martinke 20 Postad 8 Augusti , 2019 (redigerade) Jag har ett program till Suzuki med tillhörande kablage USB-KKL till en rund kontakt för Suzuki utombordare. Kanon till att kolla felkoder, drifttimmar på olika varvtal, felsökning m.m. Har ett program på skiva Minns dock inte vad programmet heter. Men kan kolla upp det direkt jag kommer hem! Redigerad 8 Augusti , 2019 av martinke 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Guding 11 Postad 21 September , 2019 Så där! Då var man igång med det! Fick tag i Suzukis program av en tidigare version, köpte kontaktstycken på Aliexpress och grävde fram ett KKL interface jag hade liggande. Funkar kanon! Det går även att exportera data i CSV form så man kan ta in det i ett kalkylark om man vill det. Har inte utforska loggningen så mycket än. Det får bli nästa säsong. Funderar på att dra fram en kabel till pulpeten så blir det lite enklare att kolla under gång. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Adde_Ado 0 Postad 15 timmar sedan Någon som kan förklara var jag ska ansluta SDS kabeln på motorn. Motorn är Suzuki DF140A från 2013. Tacksam för ett svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gusvo085 112 Postad 2 timmar sedan på en 250 DF från 2012 sitter det en fyrkantig kontakt uppe på säkringslådan fram på motorn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser