Dupermanzgrad123 0 Postad 26 Juli , 2019 Jag såg nyligen SOS (seglingsresan) och blev helt förälskad i en fin liten motorbåt som levererar tidningar i naturhamnen (för de som kopplar till filmen) det handlar alltså om en motorbåt för en person som jag undrar vart man kan tänkas köpa en sådan typ av båt ! tacksam för svar !! (Försökte bifoga en bild men lyckades inte) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FIATX19 158 Postad 26 Juli , 2019 Jerry båt är nog det du söker om jag minns filmen rätt. Blocket eller liknande sidor kan det finnas på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndW 197 Postad 26 Juli , 2019 Sök på blocket efter motorbåt och ange längd. Sen kan du ju se vilka termer de använder och använda dem i vidare sökning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
coppertail 285 Postad 26 Juli , 2019 Jerry var ju jättevanlig i skärgården för 10-20(?) år sedan. Borde med lätthet gå att hitta en på blocket. Undrar hur det gick med Nitras satsning? https://www.hamnen.se/artiklar/motorbatar/nitra-m12-ungdomsdrom-i-nyproduktion.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pilletant447 71 Postad 27 Juli , 2019 (redigerade) Du menar en sån här va?? Finns ju Kidmaster/Delfinen också men det kanske är samma båtbyggare?. En båt för vuxna med barnasinnet kvar? Redigerad 27 Juli , 2019 av Pilletant447 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cetex 41 Postad 27 Juli , 2019 (redigerade) Seså, köp en nu och montera en rejäl plotter, en radar på bågen samt vhf + ais. Du får nog även in en solcell på fördäck. Glöm inte korrekt lanternsättning också, inkl ankarlanternan. Lithiumbatterier kan bli nödvändigt.. Redigerad 27 Juli , 2019 av cetex Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pilletant447 71 Postad 27 Juli , 2019 6 timmar sedan skrev cetex: Seså, köp en nu och montera en rejäl plotter, en radar på bågen samt vhf + ais. Du får nog även in en solcell på fördäck. Glöm inte korrekt lanternsättning också, inkl ankarlanternan. Lithiumbatterier kan bli nödvändigt.. Han får inte glömma gasolkök, kyl och tv + en rejäl stereo och låda där han kan leverera tidningar i naturhamnen eller kanske schysst dricka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser