perrep 0 Postad 15 Juni , 2005 jeg har en båt som er loa.400 bredd ca.160. Er det en selco 13 eller er det en annen type og modell ?. Den har opphøyd mittparti på dekk,og orginale freste natespor på dekk og akter. har også orginal kalesje og bøyler til den som jeg selger eller bytter i noe annet. Kan noen der ute stadfeste type,årsmod.,vil jeg bli glad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freppen 0 Postad 15 Juni , 2005 svar ja jag tror det är en selco.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Le Canard Postad 15 Juni , 2005 Det kan ha varit en Selco en gång i tiden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst al Postad 15 Juni , 2005 Ser ut som en Selco. Här kommer en bild på en Selco Charger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marlon69 0 Postad 15 Juni , 2005 selco charger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marlon69 0 Postad 15 Juni , 2005 Selco Selspeed Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perrep 0 Postad 16 Juni , 2005 her er båten ferdig oppusset, beslag,pullerter ol.er til fornikling.den har en 20 hk.johnson fra 1974 på hekken,men tåler nok ca.40. noen som har erfaring med motorstørelse og fartspotensiale på disse ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marlon69 0 Postad 16 Juni , 2005 Selco 13' Select de Luxe Lengde: (13') 4.00 m Bredde: 1.60 Akterspeilets Hoyde: 0.40 m Belastningsprovet for: 650 kg Vekt: ca 175 kg Passande motorstorrelse: 18-40 HK Du borde kunna få upp den i 30 knop. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perrep 0 Postad 16 Juni , 2005 takk så mye,med hvilken motor mener du den kan klare 30 ? tør du tippe på årsmodell. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perrep 0 Postad 16 Juni , 2005 jeg fant en selco select de luxe brosjyre,men den har et helt annet dekk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perrep 0 Postad 16 Juni , 2005 her er adr.til selco brosjyren med flere modeller http://home.online.no/~jakke/Arkiv1.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser