krainskij 0 Postad 22 Juli , 2019 Någon som vet var man kan hyra en swr mätare i göteborgsområdet. Min ais fungerar inte så bra och jag behöver kolla antennen. / Sy Manyana Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
speljakt 138 Postad 22 Juli , 2019 Om du är medlem i SXK kan du hyra en sådan på Västkustkretsens kansli i Långedrag. https://www.sxk.se/vastkustkretsen/hyra-instrument-och-verktyg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krainskij 0 Postad 23 Juli , 2019 6 timmar sedan skrev speljakt: Om du är medlem i SXK kan du hyra en sådan på Västkustkretsens kansli i Långedrag. https://www.sxk.se/vastkustkretsen/hyra-instrument-och-verktyg Prövade att ringa dit men det var semesterstängt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 23 Juli , 2019 Otur med semesterstängningen men annars ett mycket bra tips från speljakt! Medlemskap i SXK krävs knappast, i alla fall så hyrde jag deras laser-tachometer för några år sedan utan minsta krav på uppvisande av medlemsbevis? Får de bara tillbaks sina dyrbara grejor `hela och rena´ inom stipulerad tid så ger det ju klirr i klubbkassan oavsett, tror det räcker med typ körkortsleg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 157 Postad 23 Juli , 2019 (redigerade) Har en äldre liggande... Använde till amatörradio och även 150 MHz. Blir din för 130 kr + frakt. Ska bara leta rätt på den när jag kommer från sjön nästa vecka, om intresse finnes. Redigerad 23 Juli , 2019 av Hybro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krainskij 0 Postad 23 Juli , 2019 27 minuter sedan skrev Hybro: Har en äldre liggande... Använde till amatörradio och även 150 MHz. Blir din för 130 kr + frakt. Ska bara leta rätt på den när jag kommer från sjön nästa vecka, om intresse finnes. Ok jag hör av mig om jag inte hittar något innan dess. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 23 Juli , 2019 Båtentusiasten och forumnestorn "Lasse-L" är göteborgare och mycket elektronikkunnig "hempulare" med förmodligen de flesta instrument i sina gömmor? Dock sällan forumaktiv numera. Skulle i ditt fall testat ett chans-PM till honom! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 23 Juli , 2019 Jag köpte en för många år sedan, klart lönsam! (Det var en båtgranne som satte priset och berättade för andra). Konstigt att inte båtklubbar har sådan här. Men det kanske därför de tappar medlemmar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser