Vallda 0 Postad 14 Juni , 2005 Jag letar efter en begagnad GPS-plotter. Känner någon till en bra sajt eller känner någon som har en till salu ? Vilka märken är bra och vilka ska man undvika ? /Lars Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ospreyrib_com 0 Postad 14 Juni , 2005 Vad för budget har du ungefär. PS: Vallda är det för att du bor där? Bodde därifrån jag föddes tills jag var 7 år, iofs många år sedan nu men har stora delar av släkten kvar där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Lars Gustafsson Postad 14 Juni , 2005 Hej Ja, jag bor i Vallda. Jag hade tänkt mig en budget på runt 1000-lappen. /Lars Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ospreyrib_com 0 Postad 14 Juni , 2005 Där ser man, själv har man flyttat från väst till öst men besöker Vallda ofta. Släkten har båten liggande nere i Sandö hamn. Har en färgplotter som även har ekolod men tyvärr över budget. Hälsa Vallda, nästa trip blir första helgen i Juli. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser