Peabasfaltjonas 1 Postad 17 Juli , 2019 Jag har en Bayliner 2052 som vid fullt gaspådrag sprutar det in vatten. Under och runt mätarna. Vad är felet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Faderullan 718 Postad 17 Juli , 2019 Slangen till tryckloggen har lossnat eller spruckit. Kolla bakom hastighetsmätaren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peabasfaltjonas 1 Postad 18 Juli , 2019 2019-07-17 vid 17:42 skrev Faderullan: Slangen till tryckloggen har lossnat eller spruckit. Kolla bakom hastighetsmätaren Tack för hjälpen. Slangen hade lossnat 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndreasR 18 Postad 19 Juli , 2019 Om någons tidigare fungerande trycklogg slutar fungera så gör inte som jag och tänk att "det måste jag kolla upp nästa gång jag kommer till båten". På min gamla båt fanns en skarv på tryckloggsslangen i ett stuvutrymme som lossnade. När jag körde började denna fungera som hävert och när jag stannade fylldes båten sakta men säkert utan att man märkte det direkt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser