rallynallen 0 Postad 7 Juli , 2019 Hej alla båtvänner. Söker information i form av bilder, ritningar och handböcker på en FRAM 25 fra 1970. All information är hjälpsam. Är där någon som har ägt / äger en sådan båt eller känner någon som ägt / äger en sådan båt och har lite bilder eller annan dokumentation så skulle jag bli glad. Det sitter en BMC Captain New Age Marin Diesel i den. Där har jag fått lite information från internet men behöver också lite info om propellerhylsa, växel mm. Tack på förhand och en riktigt bra sommar. PO Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 511 Postad 7 Juli , 2019 (redigerade) Jag vet inget om FRAM 25, men ett tips är att du går med i forumet baatplassen.no och frågar där också. Redigerad 7 Juli , 2019 av Mackey Länken fixad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rallynallen 0 Postad 7 Juli , 2019 Tack för svaret, men tyvärr redan försökt där i ett års tid utan något svar. Postat ämnet ett par ggr. Mvh PO Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser