Gå till innehåll
torsdag 19 december 2024
Clwir

Var skall detta sitta på en ny Honda 50hk

Rekommendera Poster

Hej, har monterat en ny Honda 50hk men kvar i kartongen ligger dessa. Någon som vet vad de har gör funktion?

IMG_20190703_121745.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Postad (redigerade)

Välkommen till forumet! :)
Köper man en ny produkt förpackad i kartong så återfinns oftast även en läsbar produktbeskrivning i samma kartong?
(I sådana köp-inkluderade installationsmanualer finns text som dels fastslår vilka mojänger som skall ingå i kartongen, dels beskriver hur eller var eventuella extra plastadaptrar kan behövas i vissa installationsfall.)

Mitt tips får bli; läs först av allt den förmodligen medskickade installationsanvisningen noga!
[Bör alltså av den framgå vilka detaljer som ingår, även hur dina överblivna detaljer eventuellt kan behövas i särfall. Honda exporterar många utbordare världen över och vissa lokala marknader kanske kräver speciella anpassningar? I sådant fall blir det nog lättare för motortillverkare att bipacka diverse billiga adaptrar - som oftast inte behövs - bara utifall att!?]  

Redigerad av Thomas-1
  • Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack, Thomas!

I mitt fall fick jag bara med en kartong med allt löst och en handhavande manual. Inte meningen att privatpersoner själva skall kunna montera en utombordare :-)! Den lilla gummibiten verkar passa bra mellan reglagevajrarna i reglaget!

Hls, C

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...