Clwir 0 Postad 4 Juli , 2019 Hej, har monterat en ny Honda 50hk men kvar i kartongen ligger dessa. Någon som vet vad de har gör funktion? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 5 Juli , 2019 (redigerade) Välkommen till forumet! Köper man en ny produkt förpackad i kartong så återfinns oftast även en läsbar produktbeskrivning i samma kartong? (I sådana köp-inkluderade installationsmanualer finns text som dels fastslår vilka mojänger som skall ingå i kartongen, dels beskriver hur eller var eventuella extra plastadaptrar kan behövas i vissa installationsfall.) Mitt tips får bli; läs först av allt den förmodligen medskickade installationsanvisningen noga! [Bör alltså av den framgå vilka detaljer som ingår, även hur dina överblivna detaljer eventuellt kan behövas i särfall. Honda exporterar många utbordare världen över och vissa lokala marknader kanske kräver speciella anpassningar? I sådant fall blir det nog lättare för motortillverkare att bipacka diverse billiga adaptrar - som oftast inte behövs - bara utifall att!?] Redigerad 5 Juli , 2019 av Thomas-1 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Clwir 0 Postad 5 Juli , 2019 Tack, Thomas! I mitt fall fick jag bara med en kartong med allt löst och en handhavande manual. Inte meningen att privatpersoner själva skall kunna montera en utombordare :-)! Den lilla gummibiten verkar passa bra mellan reglagevajrarna i reglaget! Hls, C Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser