Aerofinn 1 Postad 29 Juni , 2019 Hej, Jag läste någonstans att Karl Johanslussen kan ei användas denna sommar? Är det riktig information? Om det är, hur kan man då åka båten from Stockholm till Mälaren nu? Saken är, jag ska köpa en båt i Stallarholmen och planen är att jag åker den via Stockholm till Åbo, Finland. Jag uppskattar alla tips och information om hur man kunde ha en trevlig båtresa och se & njuta av det vackra svenska landskapet! Tack, Artto Åbo, Finland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trewq 591 Postad 29 Juni , 2019 Hammarbyslussen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Aerofinn 1 Postad 29 Juni , 2019 4 minuter sedan skrev trewq: Hammarbyslussen! Tack! Ska ”google” Hammarbyslussen, då! Finns det möjligen ytterliga kanaler / slussar från Stockholm till Mälaren? -Artto Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trewq 591 Postad 29 Juni , 2019 Då blir det via Södertälje, en dag extra men en fin tripp genom södra skärgården Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Aerofinn 1 Postad 30 Juni , 2019 Tack! Jag ska kolla dessa alternativa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser