REX 0 Postad 24 Juni , 2019 Ska måla båten vilken färg ska jag använda tack på förhand mvh rex Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zaphir 57 Postad 25 Juni , 2019 personligen skulle jag rolla sträckfärg. är man noga och följer anvisningarna så blir resultatet fantastiskt. en båtgranne målade sin blanksvart och den så spraylackad ut direkt från fabrik. https://www.paintpro.se/farg-ytbehandling/bottenfarg-och-batfarg/polyuretanlackfarg-epifanes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zaphir 57 Postad 25 Juni , 2019 fast båtmodell? inte en susning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Botved 94 Postad 25 Juni , 2019 Båten är en F12 fajak Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 25 Juni , 2019 5 timmar sedan skrev Zaphir: personligen skulle jag rolla sträckfärg. Absolut, ger kanonresultat. Vill man göra det billigare så fungerar Bitemas 2k färg väldigt bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser