felicia1 1 Postad 2 Juni , 2019 hej Jag har problem med vacuumtoaletten i searay270 -99. den vill inte flusha poå vacuumet. tacksam för svar.Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Diither 6 Postad 2 Juni , 2019 Kanske en packning som gått så att den suger luft? Prova byt packngar altenativt hela pumpanordningen. I värsta fall får ju kanske byta hela toan, men det innebör ju sällan några stora kostnader. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Baxlaget 244 Postad 2 Juni , 2019 18 minuter sedan skrev Diither: I värsta fall får ju kanske byta hela toan, men det innebör ju sällan några stora kostnader. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Baxlaget 244 Postad 2 Juni , 2019 Skulle du kunna förklara hur det hela yttrar sig när du spolar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
felicia1 1 Postad 3 Juni , 2019 Händer inget hör hur motor går.Fick samtidigt fel på kabin belysningen? När jag tömmer i sjön .så går det att spola.Men jag hör inget vacuum ljud. Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser