Lindw 0 Postad 26 Maj , 2019 Monterade lös mitt drev i fredags och märkte att det var vatten i knut bälgen. Knuten har klarat sig men stödlagret var helt slut. Hittar dock inget hål i min bälg konstigt nog? funderar om det kanske är drevpackningen som har läckt? Men tänkte ta och byta bälgen nästa helg så min fråga är hur omständigt är det och finns det något tips/tricks får ni gärna dela med er av det mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikflink 782 Postad 27 Maj , 2019 13 timmar sedan skrev Lindw: Monterade lös mitt drev i fredags och märkte att det var vatten i knut bälgen. Knuten har klarat sig men stödlagret var helt slut. Hittar dock inget hål i min bälg konstigt nog? funderar om det kanske är drevpackningen som har läckt? Men tänkte ta och byta bälgen nästa helg så min fråga är hur omständigt är det och finns det något tips/tricks får ni gärna dela med er av det mvh Mercrusier använder lim också, ring till Drevman.se och kolla om det ska vara så på OMC också. Han hyr även ut rätta verktygen för allt. Lycka till. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lindw 0 Postad 27 Maj , 2019 okey måste kanske ringa dit då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Oscarlw 0 Postad 29 Maj , 2019 Borde nog inte skada att sätta lim även om det inte ska vara? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser