Lindw 0 Postad 21 Maj , 2019 råkade lossa OMC do not remove skruven och nu är det så att mutter brickan har fallit ner i drevet.. någon som har varit med om samma och hur löste du det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 24 Maj , 2019 Hej! inte bra alls! En bra instruktion på hur du kan få ut brickan ur drevet hittat du här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lindw 0 Postad 24 Maj , 2019 tack! ja det var verkligen inte bra jobbat av mig---- men måste ändå skylla på att det känns dumt att dom gjort på det där sättet istället för fast gänga Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 24 Maj , 2019 Ja helt vansinnigt. Hände mig med på min förra båt när Klåfinger-Freddan var i farten. Min mek lyckades dock fiska upp brickan med ståltråd😂 Fick ändå aldrig till microbrytarproblematiken så bytte till ett VP SX, rekommenderas starkt, blev en ny båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser