Rolle85 69 Postad 16 Maj , 2019 Söker nytt tanklock eller o-ring packning till mitt tanklock. Seasea och Wahlborgsmarina hade inte min variant på 45mm diameter. Nån som vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fritz_Kraut 1 Postad 16 Maj , 2019 Hydroscand borde ha en o-ring som passar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alicia1 44 Postad 16 Maj , 2019 kolla med www.kuntze.se ligger i Västberga (sthlm) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 833 Postad 16 Maj , 2019 Jula säljer en hel sats med O-ringar 179 kr, kanske inte världens bästa kvalitet, men jag har satt in en sådan från denna sats i vatten- och bränslepåfyllningarna, och dom håller nu efter tre år ännu. Vidare kan det vara bra att ha litet olika O-ringar ombord. Jula har andra satser också med andra dimensioner och färre antal. Fungerar även som däck till barnbarnets Flexi-Trax bilar, men då får det bli tvillingmontage. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 161 Postad 16 Maj , 2019 (redigerade) Det Momentum inte har på lager, tillverkar de själva när det gäller bl a packningar, packboxar och tätningar. Redigerad 16 Maj , 2019 av Hybro 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 491 Postad 16 Maj , 2019 Rotera på Västgerga all'e 1 i Stockholm har garanterat det du söker. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser