MartinHeed 19 Postad 11 Maj , 2019 Hej! Har precis efterdragit toppbultarna på min MD32. När jag gjorde det så plockade jag ur stötstängerna av någon dum anledning.. Nu är det en som inte riktigt vill gå ner så jag antar att ventillyftaren hamnat ur sitt läge. Försökt att rätta till den med hjälp av ett magnetverktyg men utan lycka. Är det bara att lyfta toppen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubenjames 44 Postad 11 Maj , 2019 Nej inte behöver du lyfta någon topp, finns luckor i blockets högra sida där du enkelt kommer åt ventillyftarna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MartinHeed 19 Postad 11 Maj , 2019 Är det så?! Ursäkta men fan så skönt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubenjames 44 Postad 11 Maj , 2019 Japp det sitter två luckor vill jag minnas, du behöver givetvis bara lossa den ena beroende på vilken lyftare du behöver komma åt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MartinHeed 19 Postad 11 Maj , 2019 Hittade 2st luckor under avgaslimpan! Tusen tack för hjälpen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubenjames 44 Postad 12 Maj , 2019 Så lite så Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser