kossor 939 Postad 10 Maj , 2019 8 timmar sedan skrev Gelis: Håll reda på alla shims så dessa hamnar på rätt ställe vid ihopmontering. Läs verkstadsmanualen jag länkade till här ovan. Mycket bra manual du länkat Gelis mycket bra.👍 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
joelfrodin 86 Postad 28 Maj , 2019 (redigerade) Verkar som drevet gårt torrt alt med vatten i, för det var varmgång vid en axel, och hängiga lager. Men nu är drevet tyst. Kostade några 100lappar i delar 😀 (obs nyinköpt båt så jag vet ej historia på drevet) Redigerad 28 Maj , 2019 av joelfrodin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefanskold 0 Postad 18 Mars , 2020 Hej. Hitta du lösningen på problemet ? Nyköpt båt med exakt samma ljud. Bytte med plats på dreven. Ljudet ligger i drevet i friläge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Antek 0 Postad 30 Maj , 2020 2019-05-28 vid 19:27 skrev joelfrodin: Verkar som drevet gårt torrt alt med vatten i, för det var varmgång vid en axel, och hängiga lager. Men nu är drevet tyst. Kostade några 100lappar i delar 😀 (obs nyinköpt båt så jag vet ej historia på drevet) Hej. Joelfredin. Har samma fel jag å.. Kan du sig vilka delar du bytt/ del nr? Pakninger. M. M 2020-03-18 vid 21:43 skrev Stefanskold: Hej. Hitta du lösningen på problemet ? Nyköpt båt med exakt samma ljud. Bytte med plats på dreven. Ljudet ligger i drevet i friläge Har samma fel ja å.. Vilka delar beställde du..? Dele nr? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
joelfrodin 86 Postad 31 Maj , 2020 Jag byte alla lager i överhuset. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Antek 0 Postad 31 Maj , 2020 Okay tusen tack.. Ska beställa nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser