danne1 0 Postad 8 Juni , 2005 Hejsan på er! jag är nybliven båtägare, så jag är färsk på det här med sjö och hav.Men jag lär mig...*hehe* Jag söker literatur om Crescent 665 och allmänt om motorbåtar. Typ Båtliv! Fast den innehåller för mycket segeltjafs och sånt. Någon som vet nån bra tidning om och för motorbåts ägare? :-Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Anders B Postad 7 Augusti , 2005 Hej Har scannat gamla Crescentbroshyrer däribland en om din modell. Har själv en 66:a som går perfekt i vattnet men som är ngt motorsvag (B20). Vänliga hälsningar Anders B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nojjan 5 Postad 5 Mars , 2017 Hej Har scannat gamla Crescentbroshyrer däribland en om din modell. Har själv en 66:a som går perfekt i vattnet men som är ngt motorsvag (B20). Vänliga hälsningar Anders B Kan man få se en kopia på detta material? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 986 Postad 6 Mars , 2017 Hej Har scannat gamla Crescentbroshyrer däribland en om din modell. Har själv en 66:a som går perfekt i vattnet men som är ngt motorsvag (B20). Vänliga hälsningar Anders B Kan man få se en kopia på detta material? Grattis du har hittat en 12 år gammal tråd /Claes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser