patrikflink 849 Postad fredag kl 18:13 Då börjar premiären 2025! Kallt men vackert och mysigt. Hardcore test hela helgen med batterierna. Bör hämta hem om ☀️ lyser med sin närvaro. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 195 Postad lördag kl 15:34 (redigerade) Tredje natten blir det nu här på Västra Sööa, norra Vänern. Fick på seglen i dag. Härligt i skärgården så här tidigt. Inga skränande turister. Redigerad söndag kl 08:08 av Hybro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikflink 849 Postad söndag kl 05:57 Trevligt med besök igår. 4 segelbåtar som kom igår och årets premiär med grillen som jag tog fram gjorde kvällen fulländad (alla hade glömt sin utom jag så den gick varm för alla). Batterierna Greencell AGM (5st 100ah) som jag köpte våren 2023 levererar utan problem. Solcellerna gav som mest 7,1A (400W) vid några tillfällen. Hämtade inte hem all förbrukning, men låg på plus under dagen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 195 Postad söndag kl 08:11 (redigerade) Glad för moden navigations utrustning, när jag ska över sjön. Redigerad söndag kl 08:27 av Hybro 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 195 Postad söndag kl 08:31 Speciellt detta med de första vårturerna... Drar hemmåt först i kväll. Ska bara hem o hämta nya vovven, så drar jag ut igen om några dagar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser