Hybro 1 157 Postad 7 April , 2019 (redigerade) Hej Länkar till ett annat forum, där jag skriver om mina erfarenheter, byggen, tips, underhåll o s v kring och med min Aurora, som nu jag haft i 11 år. Ids inte att skriva allt en gång till... https://www.maskinisten.net/viewtopic.php?p=3460401#p3460401 Har observerat att det finns garvat folk här på forumet, som har betydligt större erfarenhet än mig inom de flesta områden. Som har bättre lösningar o s v. Så välkommen med frågor och kommentarer. Skriv då gärna vilket inläggsnummer och sida ni hänvisar till. Jag vill gärna lära mig mer, innan det är dags att lägga näsan i vädret... / Toni Redigerad 7 April , 2019 av Hybro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 510 Postad 7 April , 2019 Jag tror de flesta är som jag, lata. Klickade på en dina länkar en gång och kom till en iofs intressant tråd med flera inlägg som var läsvärda, men nu orkar jag inte. Tror därför att, om du vill ha svar här, så får du kopiera och klistra in det som du vill ha svar på. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 157 Postad 7 April , 2019 - Behöver inte jaga några svar... det är liksom resan dit som är målen. Tänkte att nån kanske ville ha lite ideer... bra som dåliga. Men då kanske man behövde skriva en innehållsförteckning... Kul att du iddes läsa. . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FIATX19 159 Postad 8 April , 2019 Har skummat igenom texten. Riktigt trevlig läsning. Fick en ide av bilderna på autopiloten. Borde gå att göra om till rattstyrning. Ett kugghjul på rattens baksida och ett kugg mellan detta och motorn. Är kanske helt tokig nu men tycker autopiloter är väldigt dyra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser