Rogerihalmstad 1 Postad 31 Mars , 2019 (redigerade) Hej, någon som har tips på vad jag kan lägga under så att motorkåpan på en inombordare höjs med ca 2 cm ? Redigerad 31 Mars , 2019 av Rogerihalmstad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
535GT 36 Postad 31 Mars , 2019 Beror ju väldigt mycket på vad det är för båt och hur kåpan ser ut och har för funktion. Trälist, gummilist, glasfiber, osv osv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 31 Mars , 2019 Kanske samma material som kåpan är tillverkad av. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rogerihalmstad 1 Postad 31 Mars , 2019 Plast båt och kåpan står direkt på golvet och hakar mot aktern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rogerihalmstad 1 Postad 31 Mars , 2019 44 minuter sedan skrev Pentax: Kanske samma material som kåpan är tillverkad av. Jo samma material vore ju bra men en upphöjning runt under hela kåpan på 2 cm ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Baxlaget 244 Postad 31 Mars , 2019 Jag hade problem med motorkåpan som tog i ena avgaslimpan och orsakade vibrationer och högt ljud. Jag löste det med en bandslip och slipade bort en centimeter eller så i "taket" på motorkåpan runt det ställe där avgaslimpan skavde. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
535GT 36 Postad 31 Mars , 2019 Ja det är ju bara att du plastar upp en förhöjning på två cm. Är det något som är för besvärligt? så kan du ju såga till lister och limma fast de runtom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser