Drtomas 0 Postad 3 Mars , 2019 (redigerade) Har införskaffat en Chris Craft crowne 302 - 95 med lite renoveringsbehov, dels behöver jag ett kapell, vilket inte verkar vara det lättaste att hitta. Har inte kvar det gamla, bara främre bågen. Har kollat runt i Sverige men ingen har mallar eller verkar vara intresserade av att komma till båten och malla upp. Någon som har tips på någon här hemma eller i USA. Tacksam för alla tips Bild på typ av kapell jag vill ha. Redigerad 3 Mars , 2019 av Drtomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 3 Mars , 2019 Och var finns båten då? Hemma på gårdsplan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Drtomas 0 Postad 3 Mars , 2019 38 minuter sedan skrev pseudonym: Och var finns båten då? Hemma på gårdsplan? På hamnplan i Höllviken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 4 Mars , 2019 Jag har en kamrat som har gjort sådana jobb men att åka så långt från Göteborg för att malla tror jag inte han är så sugen på och inte du heller med den extra kostnaden. Annars gör han bra jobb med nöjda kunder häromkring. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 5 Mars , 2019 2019-03-04 vid 03:48 skrev pseudonym: Jag har en kamrat som har gjort sådana jobb men att åka så långt från Göteborg för att malla tror jag inte han är så sugen på och inte du heller med den extra kostnaden. Annars gör han bra jobb med nöjda kunder häromkring. Har pratat med min kamrat och han skulle gå in här och kolla, han återkommer säkert och svarar dig själv, men han sa att det inte var otänkbart att han skulle ner till Ystad för ett jobb framöver. https://m.facebook.com/kapellolack/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 5 Mars , 2019 Hej Tomas. Ovanstående har nämnt mig. Jag kan malla ska ner till Skåne snart ändå. Hör av dig till mig Mvh Mikael Ma Kapell Båt O Lack @kapellolack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser